رابطه آمیخته بازار یابی و رفتار مصرف کننده |
![]() |
گروه محصول :خدمات >> آموزش |
مقاله و تحقیق تخصصی مدیریت و اقتصاد رابطه آمیخته بازاریابی و رفتار مصرف کننده تعداد صفحه 19صفحه فرمت محصول Word 2003 نوع فونت B Lotus سایز فونت 15 سایر توضیحات دارای منابع وماخذ ( حجم فایل: 288 Kb ) فهرست: چکیده مقدمه پیدایش مفهوم 4P عوامل نوین در آمیخته بازاریابی رفتار خرید مصرفکننده گرایش خریدار کارایی ارزش مقدار تنوع مزایا گرایش خریدار و بازاریاب رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی نتیجهگیری منابع فروشنده: پارسی سل |
قیمت:4,000 تومان |
خرید اینترنتی:برای خرید رابطه آمیخته بازار یابی و رفتار مصرف کننده ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. |
نظرات شما عزیزان:
ارسال توسط فروشگاه اینترنتی
آخرین مطالب